?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Вчена рада ФПвН 12.09.2011

Прошу вибачення у Дмитра Ткачука, якого ненароком "зробив дияволом")) Вибач, чувак. Просто тєкст как-та нємножка па-дєбільному напісан, бо я його писав хз коли після хз чого, та й позицію твою я й не спробував зрозуміти.. Того текст, який викриває твою демонічну сутність, я видаляю))

Скучив вже трохи за спостеріганням за викладачами, які нічим не відрізняються від студентів, як їх зібрати в одній аудиторії та змусити щось уважно слухати.
 
Трохи здивував Андрій Анатолійович. Своїм виглядом. Він був якимсь дуже втомленим, виснаженим та знервованим. Не пригадую його таким… Сподіваюся, все у нього гаразд.
 
Зі студентів були ще Дмитро Ткачук і Богодар Ковалів.
 
Отже, переходжу до порядку денного.
 
  1. Результати вступної кампанії
 
Все погано. Скоротили держзамовлення. Недобір.
 
Студентів набрали (можлива незначна похибка):
 
  • Магістрів – 25 із 30
  • Спеціалістів – 60 із 75
  • Бакалаврів – 50 із не-пам’ятаю-скількох
 
Поплавку і Авіаційному на юрфаки дали більше бюджетних місць, ніж нам. Знатно.
 
Свою роль також відіграло і те, що батьки абітурієнтів мало не впевнені у тому, що нас скоро закриють, і того не поспішають віддавати своїх діток напризволяще. Плюс ще й вартість навчання не з найменших.
 
Також недобору сприяло і те, що контракт пропонували абітурієнтам, які набрали хоча б 599 балів, не менше.
 
При цьому всьому інші юридичні виші (Харків, Одеса) недобрали спудеїв на бюджет!
 
Ще один фактор – на 42% менше вступників.
 
Щодо середніх балів. У нас середній бал тих, хто вступив на бюджет – 803 з 800. Річ у тім, що за олімпіади та інші досягнення нараховують бонусні бали (у нас бали на бюджеті коливаються від 839 до 782). Для порівняння, у Поплавку середній бал вступників – 593.
 
У зв’язку із недобором на бакалавраті у нас всього дві групи. Це впливатиме впродовж усіх років навчання на ставки, які доводиться скорочувати. У зв’язку з цим постало питання порушення святих принципів, а саме – дозволити людям переводитися з інших ВНЗ та, можливо, певним чином зменшити вартість контракту. Але все це потребує детального та глибокого обмірковування.
 
У гуртожитки поселили близько 30 спудеїв з близько більш ніж 40. Перевага надавалася фрешам та новачкам на спеціалістеті/магістратурі.
 
  1. План роботи Вченої ради факультету на 2011-2012 роки
 
Плану не маю, план стандартний, буде доповнюватися, все ок, затвердили.
  1. Кваліфікаційні-курсові. Визначення термінів
 
Те, що цікаво всім. Все дуже сумбурно і швидко обговорювалося, але при цьому враховувалися наші інтереси, навіть не доводилося особливо втручатися. Питання викликало багато емоцій як у викладачів, так і, ясєн пєнь, у нас.
 
До 16 вересня формують списки тем. Можуть лишати порожні місця для теми, запропонованої студентом. І взагалі, це лише заохочується.
 
Із 20 до 23 вересня – запис, в один із днів. День обере Валентина Петрівна, проаналізувавши розклади.
 
Спеціалісти та магістри записуватимуться за вступним рейтингом. Щодо бакалаврів – трохи пізніше.
 
Дуже боюсь, що щось наплутав, та поки виходить таке.
 
Спеціалісти:
 
  1. 21 квітня – кінець практики
  2. 23 квітня – перші драфти
  3. 24-27 квітня – передзахисти
  4. 03 травня – повністю готова робота без зовнішньої рецензії подається на кафедру для перевірки Мелешевичем на плагіат і т.ін.
  5. 5-25 травня – захисти.
 
Магістри:
 
  1. 07 травня – здати на кафедру
  2. 10 травня – передзахисти
  3. 14 травня – здати в деканат
  4. 21-23 травня – захисти
 
Бакалаври:
 
  1. 12 березня – здати повністю готову роботу
 
Окремої уваги заслуговує порядок запису на курсові бакалаврів.
 
Так, Андрій Анатолійович запропонував затвердити порядок, згідно з яким бакалаври записуватимуться на курсові за загальним рейтингом за перші два роки.
 
Олексій Петрович Горох запропонував проводити запис за рейтингом з навчальної дисципліни, курсову з якої хоче писати спудей. У ході палкої дискусії Володимир Іванович Галаган дуже слушно відповів Горохові на його тезу «…ну бо так до мене записуються слабкі студенти, а воно мені шо, треба?»: «так це Ваші проблеми, що вам студенти не подобаються! Ваш обов’язок – вчити, а не обирати, хто вам подобається, а хто ні».
 
Ткачук, як і багато інших, виступали за такий самий порядок, який діяв досі, а саме – жодного порядку. Хто перший став – того і капці.
 
Проголосували:
 
  • Варіант Гороха – 1 (Горох)
  • Варіант Мелешевича – 7 (Ковалів, Приймак)
  • Варіант «а ну його, хай буде, як є» - 10 (Ткачук)
 
Вітаю бакалаврів із перемогою!
 
  1. Накопичувальна система оцінювання
 
Чим далі – тим веселіше.
 
Денис Сергійович запропонував розглянути можливість дозволити викладачам, які цього прагнуть, запровадити накопичувальну систему з метою стимулювати спудеїв до постійного та більш інтенсивного опановування матеріалу.
 
Реакція категорично негативна з боку спудеїв чекати на себе не змусила.
 
Є «за» і «проти», звичайно ж. У Миколи Дмитровича Савенка, наприклад, це працює бездоганно. Він навіть перепитав у мене, чи мене вдовольняє його система. Звичайно ж, вдовольняє! Такі скіли, як у Савенка, фіг ще де побачиш – ґрунтовно опитати 30 людей, ще й повитягати слово за словом, ще й пояснити, як має бути по-правильному. Феноменально, чьо.
 
У Ірини Ярославівни (Мокрицької) теж система певним чином накопичувальна, працює ніби.
 
…але що може трапитися, якщо все переросте в те, що бувало на історії / деонтології / політології / економіці / соціології / філософії і т.і. у нас в свій час...
 
Не голосували, просто взяли до уваги ідею. Слідкуймо за новинами.
 
  1. День ФПвН
 
Було вирішено цього річ провести День факу 7 жовтня, а надалі – у п’ятницю, найближчу до 8 жовтня, себто Дня юриста.
 
  1. Догана Квіту
 
Короткий огляд позовів до держави, розповідь про догану.
 
Для запобіганню другій догані (наслідком якої буде звільнення Квіта та постановлення на чолі нас людини з МОНПМСИКЩЕЕОЙБВРГХ!!!) Мелешевич попросив викладачів додержуватись усіх вимог щодо формування індивідуальних планів та методичного забезпечення дисциплін – штук, наскільки я зрозумів, марудних та формальних, але таких, які вимагаються.
 
Щодо належної поведінки з метою запобіганню догани – думаю, це може певним чином стосуватися і спудейства.
_____________________________________________________________________________________
Звиняйте, що так довго не писав. Мідвєд – дякую, що змусив мене це написати зараз, а не через тиждень:).

Comments

( 5 comments — Leave a comment )
motovetal
Sep. 16th, 2011 06:31 am (UTC)
ближче до середини посту студенти перетворились на спудеїв
лол
primaisme
Sep. 16th, 2011 08:25 am (UTC)
Дідько, я думав, там скрізь спудеї. Так було би ржачно. Шо ти хочеш - коли я то писав?))
Dmytro Tkachuk
Sep. 16th, 2011 08:36 am (UTC)
Андрію, ти прямо диявола з мене зробив.

Давай по черзі. Порядок запису на курсові.
Я як не вважав, що навчальний рейтинг при записі на курсову роботу є преференцією, так і не вважаю. Це не стипендія від КМДА чи Ernst and Young, де має враховуватися наукова діяльність студента. З таким же успіхом, на моє переконання, можна вишиковувати людей в черзі в їдальню, спочатку тих, у кого рейтинг 96+, а далі всіх інших. І не виключено, що коли черга нарешті дійде до людини з середини списку, не прибіжить якийсь супергеній, який весь день десь лазив у своїх справах, і скаже, мовляв, вибач, паца, у мене тут пільга є.
Далі. Я дійсно вважаю, що за системи, яку пропонував Горох, чи за системи, яку з неї модифікував декан, студенти опиняються в нерівних умовах. Виходить, що 25-30 студентів з 70 мають сидіти і чекати, поки інші розбирають собі цікаві теми і кращих викладачів. На якій підставі? Я думав, що у нас всі студенти рівні. Тому наче нас ніколи і не ділили на "бюджетників" і "контрактників", тому і списки з рейтингом у нас закриті.
Запис на курсові, Андрію, на мою думку, це особиста справа кожного студента. Якщо людина дуже зацікавлена в написанні курсача на визначену тему у конкретного викладача, вона прокинеться в 5.40 і буде стояти в черзі з 7-ї ранку під деканатом. І я не бачу причин, чому б цій людини взагалі відмовити в такому бажанні.

Далі. Про курс 2-ий курс і «Після мене – хоч потоп». Мені трохи дивно це чути, оскільки я ніколи в житті такої позиції не займав. Тим паче, що я декілька разів просив когось з 2-го курсу прийти і послухати, що події розгортаються в житті факультету. І це не від того, що мені плювати на їх курс. Але нехай.
Тут все простіше. Так, я дійсно сказав тобі, що нехай таку систему запроваджують на наступний рік, тому що:
а) одразу перед цим Азаров сказав, що перехід на цю систему (запис за рейтингом) промотивує студентів вчитися краще і вони наступного разу будуть думати двічі над тим, скільки часу приділяти навчанню. Після чого я запитав у нього, мовляв, яким чином це промотивує студентів третього (мого) курсу, якщо їх завтра просто поставити перед фактом, що у нас нова система запису. Відповіді не було. Тому я і запропонував, що якщо впроваджувати, то впроваджувати вже з наступного року (для нинішнього 2-го курсу) і заздалегідь їх про це попередити, щоб вони знали, що очікувати, і могли підготуватися.
б) наш курс - останній в академії, який вчиться по триместрам, за старими тем. планами, зі "старим" викладацьким складом. Тому, особисто я дуже хотів би, щоб ми довчилися хоча б до кінця бакалаврату у "старій школі". І коли я казав, що робіть далі що хочете, а мій курс не чіпайте, хм... я думав це саме те, чому я там, на РФ щоб відстоювати інтереси своїх 70-ти людей в першу чергу.

Андрію, не хотів тебе дивувати. Дивно, що так трапилося.
Просто вирішив, що правильно було б пояснити свою позицію з цих питань.
Дмитро Ткачук
primaisme
Sep. 17th, 2011 12:46 pm (UTC)
Навчальний рейтинг не має нічого спільного з науковою діяльністю, чувак)) Наукова діяльність - поза навчальною програмою та теж мала би бути. А засвоїти хоча б навчальну програму - обов'язок кожного, ага)

Ідальня - фізіологічна потреба, у той час як запис на курсові - початковий і важливий етап створення курсової, від чого дуже багато залежить у майбутньому і що є частиною навчального процесу. На відміну від їдальні.

Студенти опиняються в об'єктивних умовах. Чого чувак, який живе на Волоській і пінав два роки, може записатися раніше від майбутнього Агаркова, який живе на Трої? Рейтинг все зрівноважує.

Людина може спробувати домовитися з претендентом на виплекане нею місце. Але, якщо людина розумна і працьовита, то таких проблем не буде, бо в рейтингу вона буде не в низах. Так могло би бути.

Не розумію в принципі, як може бути низький рейтинг, якщо студент не втикає більшу частину часу. І чого так сратися (боятися) - теж.

Дія друга

1. Приділяти часу треба багато і незалежно від курсача. Це брєд. Якщо вже провтикали - буде урок. Це ж смішно - "ми не знали, що треба було гарно вчитися, а от якби ви нам сказали, що це впливатиме на запис на курсач, то ми би вчилися, даа!". Мені одному смішно?

2. Не думаю, що це в інтересах усіх з твоїх 70-ти людей, сурйозно. І "стара школа" не в цьому. Таке.
____________________

В опщєм шо, не погоджуюся я з тобою ні на йоту) Але дослухаюся і поважаю. А херь з поста я видалив та попросив у тебе вибачення, бо написав фігню все ж (там на самім початку написано). От.
olesya_on
Sep. 16th, 2011 11:56 am (UTC)
ндааа

оскільки минулого року 2 курс взагалі позбавили права голосу на Вченій раді + її проводять саме тоді, коли в нас семінари і бла-бла, нам дуже "зручно" туди приходити і висловлювати власну думку.

даю 80% певності того, що мій курс би підтримав варіант Мелешевича (щодо курсових).

ну і на наступну Вчену раду вже постараємось потрапити.
( 5 comments — Leave a comment )